Hajagos


Már nagyon régóta tologatok egy programot: van (volt) egy meseszép régi almás, amelyhez jó húsz éve nem nyúltak, sokszor elmentünk már mellette autóval. Mindig bekacsintottam, hogy milyen jó lenne egyszer télen végignézni „telelő” baglyokra, ugyanis jó pár éve Abony környékén ilyen felhagyott gyümölcsösben sok erdei fülesbagoly nappalozott. Egy haverom járt nálunk délelőtt, beszélgetés során szóba került ez az almás is. Nos, elindultam ide, de bánatomra kitisztították, sőt most is dolgoztak itt. Na, ennek a programnak annyi, ekkor már a Haláp közelében voltam, na akkor irány oda. Átnéztem szürkebegyekre, semmi… Persze innen átlátni a Hajagosra. De jó, hogy így döntöttem, kilenc havasi szürkebegy a lábaim körül táplálkozott, mozgott. Szép fények, jó lehetőségek…

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések