Füleskuvik projekt

Ma a Marcal-medencében a füleskuvik költőhelyekre pakoltunk ki odút. Majd egy macsesz odúmat erősítettem meg, mikor kettő azaz kettő öreg madár repült ki az odúból. Nem volt rossz. Eddig még egy odúban két baglyot nem láttam...

Megjegyzések

  1. Még a fakéreg odúknál történt meg a dolog.Azon a fán volt még egy másik odú is macskabagoly fiókákkal, a két egymás melletti negyvenöt fokba összenéző gyöngybagoly odúk egyikét megemeltem le kellett vennem mert a nyílás elcsúszott, olyan 65x80 mm lett, - itt jött a meglepetés, két gyöngybagoly repült ki az odúból! 3 pocok tetem volt az odúban még! A lényeg, nem vették zokon a zavarást, augusztusban 6 pd fiókát gyűrűztem az odúból, sőt 2 pd még újra vissza is fogtam a palásttal lezárt odúból, röpképesen! Az van a Madárvédelem-Természetvédelem borítóján!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések