ÉÖ vélemény

Köszönöm Anna:
Kedves Gábor!
Bár személyesen nem sikerült még találkoznunk, de Facebook oldalán megjelenített fotói alapján úgy
érzem, hogy rokonlelkek vagyunk. Én is kimondhatatlanul szeretem a természetet. Szerencsésnek mondhatom magam, mert a mai napig falun élek. Hatalmas kertünk a közeli Pince-hegybe torkollik.
Naponta látok őzeket, fácánokat, néha rókákat is. Madarakból sem szenvedünk hiányt. Mivel a városban/ Budapesten/ dolgozom, jóleső érzés hazatérni a nyugalomba.
Őszintén örülök, hogy fotóit/ nem is keveset/, naponta nézhetem a közösségi oldalon.
Nemcsak egyszerű fotók, hanem művésziek. Érzelemgazdagság, szépség árad belőlük, mindig elkapva a legjobb pillanatot.
Életöröm című könyvének megjelenését az első perctől nyomon követtem. Nagyon örülök, hogy végre én is rendelkezem egy példánnyal, melyet Ön dedikált is nekem.
A csodás természetfotók mellett mindig ott van gyönyörű kislányának fotója is. Sokszor jut eszembe, hogy milyen boldogság lehet a kis Violának egy ilyen szép környezetben felnőni, egy ilyen szerető családban élni.
Mindezt fűszerezik a továbbiakban a Bhagavad-Gíta bölcsességei, melyek iránt én is érdeklődést tanúsítok.
Nagyszerű, hogy minden oldalon természetfotó, gyermekfotó és bölcsesség teljes összhangban van egymással. Ön fantasztikus érzékkel alkotta meg ezt az egységet.
Számtalanszor lapozgattam már az albumot, de mindig felfedezek benne valami újat.
Újra és újra csodálattal nézegetem a képeket. Remélem, hogy megfordult már a fejében, hogy nem ez az album az egyetlen, melyet létrehozott.
Kívánok nagyon sok örömet a családjában, a munkájában és mindennapi életében.
Nagyon köszönöm!
Üdvözlettel
Silingi Anna

Páty, 2017. december 29.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések