ÉÖ vélemények közül

A napokban kaptam kézhez Vasuta Gábor barátom nemrég megjelent, "Életöröm" című könyvét. Gyerekkorom azon, fotókkal gazdagon díszített könyveinek emlékét hozta vissza, melyeknek nagy szerepe volt abban, hogy a természet csodálata ilyen mélyen belém ivódjon. Különösen a "Zsófi kertje" című könyvet idézte föl, mivel abban is egy kislány szemén keresztül mutatta be a fotós, Bécsy László, a Balaton környékének értékeit.
Mivel Gábor blogjának rendszeres látogatója vagyok, azt hittem, hogy sok újat nem fogok találni ebben a könyvben, azonban tévedtem, jó érzékkel a legjobb felvételeket most adta közre először. Gáborral több, mint 20 éve ismerjük egymást, sajnos terepen elég ritkán jártunk együtt, mégis számos közös kedvencünk van, melyek közül többet örömmel láttam viszont a könyvben. A hajnalmadáron kívül a tüzesfejű királykát kell mindenképpen megemlítenem, de ki nem hagyhatom a baglyokat, én akár csak velük meg tudtam volna tölteni ezt a könyvet. Mindenkinek jó szívvel ajánlom, aki hozzám hasonlóan elismeréssel adózik Gábor művészetének! Kókay Szabolcs


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések