Éménytár vélemények IV.

Köszönjük szépen az újabb véleményt:

 

Nagyon jó érzéssel tölt el, ha az ember kap egy valódi könyvet, egy kézzelfogható, illatos lapokból összefont tudásanyagot, élményt, érzést, hangulatot.... Főleg, ha ezt ráadásul még személyre szólóan, dedikálva is adják.

A könyvről nem akarok sokat elárulni....
Csak éppen annyit, hogy nem bírtam letenni, és sajnálattal néztem, az egyre fogyatkozó fejezetek, oldalak számát, ahogy az írás a végéhez közelít... Igazából örültem volna neki, ha legalább kétszer Egri csillagok mennyiségű karaktert tudhatok a magaménak, de bízom benne, hogy lesz még folytatása a szerző páros közös munkájának! Itt is üzenem nekik, hogy igényt tartok a következő kiadásra!!!!

Miért is? Mert számomra hihetetlenül szórakoztató volt Péter írása és versei!! Ja, és imádom a humorát!!!

Valamint azok az aprólékosan körbeírt tulajdonságok, amik alapján el tudtam képzelni egy tájat, egy-egy növényt, vagy éppen egy gyönyörű madarat; azokat Gábor csodás, lenyűgöző képei hűen tükröztek!

Le a kalappal fiúk!!

Végül mivel is zárjam az értékelésem?

10/12 


Géczi Anettelni egy tájat, egy-egy növényt, vagy éppen egy gyönyörű madarat; azokat Gábor csodás, lenyűgöző képei hűen tükröztek!

Le a kalappal fi



 

 Valamint azok az aprólékosan körbeírt tulajdonságok, amik alapján el tudtam képzelni egy tájat, egy-egy növényt, vagy éppen egy gyönyörű madarat; azokat Gábor csodás, lenyűgöző képei hűen tükröztek!
Le a kalappal fiúk!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések