Szemezgetünk

A napokban a könyvről érkező vélemények közül szemezgetünk:


Judit Eiserle
Tegnap, 20:09
Ifj.Vasuta Gábor Életöröm című könyvét egy kedves Barátomnak szántam Karácsonyra. Mivel azonban Gábort és kedves Feleségét Krisztinát, volt szerencsém személyesen is megismerni, egy három évvel ezelőtti fotózás alkalmával, úgy éreztem, ezt a könyvet magamnak kell megtartanom. Évek óta figyelem remek természetfotóit és időközben egyre közelebb hozta hozzám a természet szépségét és szeretetét. Mivel jómagam is megpróbálok minél több időt eltölteni, hobbim a futás révén a természetben, lenyűgözőnek találtam ezt az igen igényesen elkészített kiadványt. Időközben nagy rajongója lettem tüneményes kislányuknak Violának is, így még nagyobb öröm a könyvet lapozgatva olvasni olyan gondolatokat, amik az én értékrendemet is képviselik. Köszönöm, hogy a kezemben tarthatom és feltöltődhetek az Életörömből, idézném egyik kedvenc gondolatomat: Függetlenség " Aki Önvalójában megleli örömét, teljesen elégedett és békés a lelke, annak már nincs előírt kötelessége. Nem függ immár senkitől és semmitől. " Köszönöm Gábor & Kriszta & Viola Ölellek Benneteket!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések