Élménytár vélemények II.

Köszönjük szépen a második véleményt:

Kedves Gábor és Péter!

Érdeklődéssel vártam a könyveteket, s őszintén megvallva egyáltalán nem tudtam, hogy milyen jellegű könyvre számíthatok. Legfőképpen a természetbulvár alcím kezdte el birizgálni a fantáziámat, hiszen nem tudhattam, hogy a bulvár milyen formában jelenik a műben. Sejtettem, hogy nem felszínes pletykák kíséretében nézegethetjük a természeti képeket, de ha mégis, hát lássuk, hogy mi jön ki belőle! Aztán bebizonyosodott számomra, - vagy legalábbis én úgy értelmeztem -, hogy a bulvár szó jelentése itt az elegáns, mindenki számára használható utat szimbolizálja. A „vissza a természetbe!” nevezetes kijelentés párhuzamát véltem felfedezni.
Komoly meglepetés volt számomra a könyvetek, hiszen a természet és a tájak ábrázolásának nem megszokott formáját választottátok. Saját élményeiteket, a természetről és a társadalomról alkotott őszinte véleményeiteket osztjátok meg az olvasóval. Hangulata nagyon kellemes, hiszen a mély mondanivalókat igen gyakran tréfás történetekkel és kijelentésekkel díszítitek fel, s teszitek ezzel a keserűt is emészthetőbbé, hogy ne a reménytelenség érzése maradjon meg bennünk. Mert nagyon helyesen: a gyönyörű fotók mögött ott van a figyelmeztetés, hogy a természet csak akkor marad szép és csodálatos, ha vigyázunk rá! Lélekformáló a könyvetek, habár én megszállott természetimádó vagyok, s engem talán már nem kell jobban megbolondítani. De lesznek olyanok, akik megcsodálván és elolvasván a könyveteket, utána már másképp fognak viselkedni a természetben, s jobban vigyáznak majd a környezetünkre. A versek nagyon tetszenek, mély gondolatokat rejtenek. Nem elég egyszer átfutni, ízlelgetni és értelmezni kell!
A fényképek pedig gyönyörűek, önmagukban is, de az írott tartalommal együtt még szebbek. Gratulálok a szerzőpárosnak, remekművet alkottatok!

Üdvözlettel: Dobrosi Dénes

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések