Élménytár vélemények

 

Szia Gábor!

Már egy hete elolvastam a könyvet és gratulálnom kell, nagyon különleges, egyedi és élveztem olvasni. A fényképek benne csodálatosak. Közben nem volt időm véleményt írni, mert szabadságon voltam, de most bepótoltam és csatolom ide a rövid véleményem. Gratulálok még egyszer és remélem, hogy sok emberhez eljut majd a könyv, mert szerintem egy nagyon értékes dolog.

S itt van a rövid véleményem is, amit írtam:

"Már megjelenésekor felfigyeltem a könyvre facebookon, a borítón levő hajnalmadár egyből felkeltette az érdeklődésem. Kíváncsi voltam, hogy miről szólhat a könyv, úgy éreztem, hogy valami egyedi dolog megjelenésének lehetünk tanúi. Ekkor még legyintettem, áhh, biztos túl bonyolult lehet Magyarországról megrendelni (én Erdélyben élek). Azonban nagy örömömre Gábor megkeresett azzal, hogy egy példányt dedikálna nekem. Egyből belementem és nem bántam meg.

A könyv egy különleges egyvelege fényképeknek, rövidebb és hosszabb írásoknak, történeteknek, visszaemlékezéseknek, csodálatos helyek, növények, állatok, madarak bemutatásának. Van benne tudomány, biológia, földrajz, irodalom (igen, még versek is), történelem és humor is. Kikapcsolódás volt olvasni és valahogy ösztönzőleg hatott, kedvet csinált arra, hogy kimenjek és én is felkutassam azokat a ritka madarakat és növényeket amelyeket a könyv bemutat. Eddig nem nagyon figyeltem a növényekre, de a könyv olvasása után elámultam, hogy mennyi különlegesség vesz minket körül. Ez egy plussz, amit a könyv adott nekem és köszönettel tartozom érte a szerzőknek. Kedvenc részeim a fekete-tói vásárt bemutató fejezet (mivel a közelben születtem, a vásárról nekem is vannak személyes élményeim) és nagy érdeklődéssel olvastam a szellem orchidea megjelenésének körülményeiről is. Ezek mellett minden fejezet tartalmaz valami különlegességet és a fényképek meg csodálatosak. Miután elolvastam a könyvet, újra végiglapoztam csak a képek kedvéért, és biztos, hogy még fogom. Nem lehet megunni.

Gratulálok a könyv megjelenéséhez és köszönöm az élményt.

PS: Bátran ajánlom a könyvet mindenkinek, aki szereti a természetet és kíváncsi annak titkaira."

Sipos István


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések